Indie Game Of The Week – Super Meat Boy Beta

Edmund McMillen ma w Banter Banter specjalne miejsce. Mniej więcej w ciemnej części pokoju, zaraz obok twórcy sieni.us oraz fajki do palenia opium. Dlatego w tegotygodniowym IGOTW (również z powodu kłopotów technicznych) zajmiemy się trochę jego promocją.

MEATBOY!

ten temat był już kiedyś poruszany na antenie. Przypomnijmy – jest to opowieść o chłopcu z mięsa próbującym uratować swoją dziewczynę z rąk płodu zamkniętego słoiku. Popieprzone? Płód w słoiku nosi cylinder!
Wszystko to w pixelowej grafice i w postaci hardkorowego (jak w ‚Hardcore German Porn’, nie jak w Hardcore Metal [lame]) platformera. Rozgrywka jest szaleńcza, sekwencje zabójcze (dosłownie) a klimat niepodrabialny. No i muzyka. Muzyka kopie dupę.
No dobra dobra, ale skoro już o tym było to po co się powtarzać? Bo teraz Edmund McMillen pracuje nad Super Meat Boy, jeszcze lepszą, jeszcze większą (205 leveli) wersją i jakiś czas temu na jego dev blogu pojawiło się video z beta testów, które mówi samo za siebie:

http://www.youtube.com/v/AG2o_XW9GDM&hl=pl_PL&fs=1&

“When you close your eyes do you see spikes?”

“Yeah.”

traumatizing your niece – you succeeded

Meatboy dostepny w pierwszej ćwiartce 2010 (Harder than Dora and Mario but not harder than MegaMan).
A tu flash wersja

Ten wpis został opublikowany w kategorii dood that's plain crazy, Edmund McMillen, Fucked up, IGOTW, McMillen, sieni.us, Super Meatboy. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz